Koud................ - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu Koud................ - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu

Koud................

Door: wim epskamp

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2010 | Thailand, Tak



Weer terug in Nederland.
Het is 2 weken eerder dan aanvankelijk gepland. Afgelopen zondag kreeg ik een mail dat het met een goede vriend niet goed gaat. Dat was voor mij de reden om eerder terug te komen. Nadat er in Tak nog het een en ander geregeld was, o.a. afscheid nemen van de kinderen en collega’s, afgelopen donderdag vertrokken. Na een goede vlucht vrijdagmiddag op Schiphol, waar broer Ton mij op kwam halen.
Het was een stukkie kouder dan ik de laatste lange tijd gewend was. Lage temperaturen, regen, wind,……………………… een goede binnenkomer.
Maar het was ook goed hier weer te zijn.
Gisteren een heerlijke rustige dag, maar vandaag toch de loopschoenen aan gedaan. Liep ik woensdag nog in Tak met 37 graden (boven nul wel te verstaan) vandaag was dat -2 graden. Gelukkig weinig wind en een zonnetje. Het was wel even wennen om weer een trainingspak, handschoenen en een muts op te hebben.
Uiteindelijk toch heerlijk gelopen.
Ik zal de komende weken in Nederland zijn en vertrek 19 mei weer richting Tak. Dan is de vakantie voorbij (die begint over 2 weken) en beginnen we aan het nieuwe schooljaar.
Dit is dus tevens mijn (voorlopig??) laatste stukkie. De komende weken zal er niets op de weblog verschijnen. En als je benieuwd bent wat er na 19 mei gaat gebeuren…… log dan nog maar eens in na die tijd.
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en ik wens jullie allemaal een goede, gezonde tijd toe.

Chook dii.

Wim





  • 07 Maart 2010 - 16:02

    Nel Van Duivenbode:

    Hoi Wim,

    Welkom terug, de komende twee weken in Nederland.
    Koud hé, maar toch ook heerlijk zo een ouderwets weertje.

    Liefs,
    Nel

  • 07 Maart 2010 - 17:23

    Sylvia:

    Beste Wim,

    WELKOM THUIS !
    Wat onverwachts om te horen dat je ineens terug in NL bent.
    Wel een verrassing!
    Je blijft dus ruim 2 maanden hier, dat is best lang voor je...met dit frisse maar zonnige weer...ik vind het wel lekker zo.

    Mailen we elkaar gauw weer, goed?

    Ik wens je een goede tijd in een vertrouwd land, ook voor jou!

    Liefs, en tot gauw horens.
    Sylvia x x x

  • 31 Maart 2010 - 17:36

    Nel:

    hoi Wim een wat leuk in nederland maar voor even als het goed is zien we je op het kompas voor de reunie groetjes henk nel en arnold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 193180

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 12 Augustus 2010

Mijn eerste reis

22 Februari 2011 - 30 November -0001

wepsinthailand

Landen bezocht: