Kort - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu Kort - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu

Kort

Door: wim epskamp

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2008 | Thailand, Tak

Dit was voor mij een korte week. Maandag en dinsdag nog vrij.
Dacht ik na de reis vanuit Pattaya, die dagen nog wel met een paar tochtjes vanuit huis te kunnen invullen......echter ....daar is niets van gekomen. Ik was te moe om eigenlijk enige activiteit te ondernemen. Ik denk dat de 2 lange reizen, en de korte nacht van zaterdag op zondag daar zeker toe bij hebben gedragen. Als het weer ook beter was geweest, had ik nog een bezoek aan Bangkok willen brengen, maar ik dacht het is beter direct naar huis te reizen. Met bovenstaande als resultaat.
Wel jammer, maar het is niet anders, en de volgende keer het toch op een andere manier doen.
Afgelopen week wel 2 leuke pakketjes ontvangen. Van mijn zus Ans een aantal Engelse boekjes, die ik zeker bij het lesgeven kan gebruiken, en misschien ook nog wel bij andere gelegenheden. Ik verwacht dat de kinderen het in ieder geval leuk zullen vinden.
En van collega Alice ( van Het Kompas, denk niet dat ik hier al collega's heb, die Nederlands lezen) een aantal Nederlandse leesboekjes, die ik aan de hotel medewerkster heb gegeven.
Zij is daar erg blij mee, en kan voorlopig vooruit.
Beiden heeel hartelijk bedankt.
De winkeleigenaar, die zo aardig was mij een drinkbidon voor de marathon te geven, heb ik een cap gegeven. Die zat bij het pakket, dat elke deelnemer kreeg.
Hij stond wel even verbaasd te kijken, mar vond het wel heel apart om nu een cap van de marathon te hebben.
Zo zie je maar weer, met kleine dingen,kun je mensen al erg blij maken.
Gisteren dacht ik een aantal keren, nu ga ik er even op uit.....begint het te regenen. En dat ging de hele dag zo door. Dus als het vandaag even kan, doe ik dat nu.

Iedereen een prettige week; ik verwacht dat velen nu op vakantie(of aan het thuis komen) zijn.
Veilige reizen!

Wim





  • 27 Juli 2008 - 06:25

    Lia:

    lieve Wim
    fijn, dat de marathon en het reizen niet helemaal in het water zijn gevallen. Hier is het zo warm, dat de kraaien van het dak vallen. Maar het is in ieder geval droog en dat is lange tijd wel anders geweest.
    mijn verjaardag is gezellig verlopen; onverwacht veel bezoek. ook het afscheid van Zuiderhout is bijzonder geweest. Nu een paar dagen vakantie en dan op de nieuwe plek aan het werk.

    liefs Lia

  • 27 Juli 2008 - 07:26

    Ton:

    Denk ik eens toch vroeg uit de veren te zijn en dus vroeg een berichtje te kunnen plaatsen, maar neen hoor, mijn zus mij voor geweest.Ik sluit mijn aan bij haar schrijven, hier ineens goed warm, maar ook veel omweersbuien.Ik zal je deze week een mail zendenom weer eens bij te praten
    Liefs Ton

  • 27 Juli 2008 - 17:19

    Klazien:

    Hoi Wim,
    Het is hier inderdaad erggg warm. Vandaag met vrienden lekker op de Loosdrechtse plas gevaren. Maar ook daar geen zuchtje wind. Wel lekker twee keer gezwommen. En nu net nog even 4.5 km gelopen en dat viel tegen.
    Vrijdagnacht is mijn fiets gestolen. Ik had hem goed op slot gezet maar was vergeten de sleutels eruit te halen. Dus dat is even balen en moet nu op zoek naar een andere fiets.
    Nog iets leuks gedaan vandaag?
    liefs, Klazien.

  • 27 Juli 2008 - 18:02

    Jeannette:

    Hee die Wim,

    Net uit Parijs met de Thalys gekomen en nu met Edwin heerlijk in Brussel. Ga vanavond naar een film van Anton Corbijn over Joy Division ben benieuwd!

    Dikke kus, Jeannette

  • 01 Augustus 2008 - 08:02

    Coby:

    Hallo Wim ,gisteren naar Zandvoort geweest en daar Ab en vrouw ontmoet .Hoorde van je site en bij deze.Ik ga eerst even alles lezen .en dan hoor je me nog .Groeten uit Almere van Coby en Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 193247

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 12 Augustus 2010

Mijn eerste reis

22 Februari 2011 - 30 November -0001

wepsinthailand

Landen bezocht: