verhuizing.....roze...........computer - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu verhuizing.....roze...........computer - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu

verhuizing.....roze...........computer

Door: wim epskamp

Blijf op de hoogte en volg

22 Juni 2008 | Thailand, Tak

Nee, schrik niet. Ik woon nog steeds op hetzelfde adres. En dat bevalt goed.
Nee, de verhuizing heeft plaatsgevonden op het SEC. Maandagmorgen fiets ik naar de Pamamuangschool, en na de ochtend daar te hebben doorgebracht, ga ik terug om te eten.
Ik had een mooie ruimte, samen met Kaseem, waar hij ook kinderen trainde en ouders advies gaf. Ik loop daar naar toe en tot mijn vebazing is de gehele ruimte leeg. Alleen onze bureaus staan er nog, maar verder is alles vehuisd naar een andere ruimte.
De nieuwe ruimte is gecreeerd door een stalling voor auto's en brommers van een aantal muren te voorzien.
Het is een langwerpige ruimte, en of het zo effectief is als de vorige, dat moet nog blijken, want het is nog niet geheel afgewerkt.Zo zijn er nog geen ramen geplaatst en de voorkant is nog in zijn geheel open.
Afgelopen woensdag kwam ik op het SEC en een van de vaders, die zijn kind had gebracht, zei mij dat ik er ook vroeg bij was. Ik dacht, ja ik moet als eerste de deur van deze ruimte openen.
En de ander ruimte zullen jullie je afvragen, is dat nu autostaling geworden?
Nee, die staan nu wel elders net als de brommers en mijn fiets. Een kleinere ruimte, dus een beetje proppen af en toe.En dan is een fiets reuze handig!
Nee, die ruimte is nu vergaderruimte. Op een handige manier werd een wand een stukje verplaatst en zo ontstaat een grotere ruimte... om te vergaderen.
Het zal zijn nut wel gaan bewijzen, want ze zijn gek op vergaderen!
En bevalt de nieuwe ruimte? Daar is nog niet zo veel over te zeggen omdat het nog niet geheel af is.
Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet. Wat mij wel de afgelopen dagen opviel, is dat het er erg warm is, ook al zit ik voor het open raam!

Zoals jullie misschien nog weten heeft elke dag in Thailand een kleur. Maandag is geel, dinsdag roze, woensdag groen, donderdag oranje!!, vrijdag blauw, zaterdag paars en zondag rood.
Veel mensen houden zich daar ook aan, veel ook niet hoor.
Nou julie raden het al, met ingang van afgelopen dinsdag loopt Wim dus in een roze shirt!
En dat is nu net mijn favoriete kleur!!

Vrjdag wilde ik een paar mailtjes versturen...en wat bleek...de computer hield het voor gezien. Ik kon hem niet meer opstarten. Ik heb nog geprobeerd hen wat aardiger toe te spreken, maar ook dat maakte geen indruk.
Dus gisteren naar de dokter. Die heeft Windows opnieuw geinstalleerd.
Ik had geen idee hoelang dat zou duren, dus ik bleef maar even wachten.
De jongen, die daar werkte gaf mij al water, en zei dat ik ook best het internet kon gebruiken. Dus ik aan het schrijven. Opeens is hij vertrokken en zit ik daar alleen in de winkel. Na ongeveer 20 minuten komt hij terug. Gelukkig geen andere klanten, want dat zou zeker problemen ;) hebben opgeleverd!!
Wat wel heel jammer is, is dat ik alles kwijt ben; foto's, video's, documenten, en muziek.
Gelukkig heb ik mijn MP3er nog, met vele uren muziek. Je ziet Edo, Cees en Tom uiteindelijk goud waard!
Kijk nu zijn er wel ergere zaken in de wereld, zoals de uitschakeling van het Ned. elftal,maar het blijft zonde.
Nu kan ik wel weer naar en aantal plaatsen in de buurt om foto's en opnames te maken, en dat zal wel gebeuren ook, maar een bij aantal is het onmogeljk.
Ik denk dat ik maar weer een weekje vrij ga vragen om naar de Isan te gaan! :)

Voor velen begint aan het eind van de week de vakantie. Als jullie weggaan, wens ik jullie veel plezier en een goede reis.
Tot over een paar weken!

Wim









  • 22 Juni 2008 - 08:29

    Plony:

    Hoi Wim,
    even een berichtje uit een heeeeeeeel bleek oranje Nederland: wat balen dat je alles van je computer kwijt bent! Hoe kan dat nou, had je een virus of zo? Gelukkig is er een lichtpuntje: jullie kunnen nu nog beter vergaderen in de nieuwe vergaderzaal. Er is toch wel een mooie plek ingeruimd voor de directrice hoop ik. Volgende keer graag een iets betere foto van jou in je roze shirt, want dat vind ik wel bijzonder!!
    Liefs,
    Plony

  • 22 Juni 2008 - 08:49

    Ans:

    Gelukkig dat je het me hebt laten weten van al die kleuren, dan kan ik me aanpassen in october, gerard is druk met het organiseren van onze reis.wat naar van je computer, zo zie je maar weer papier en pen en foto's zijn nog altijd het beste, het betaalt niet altijd om met de tijd mee te gaan. Onze computer begint ook kuren te krijgen, dus misschien zit het in de familie.
    Een hele goede week.
    veel liefs Ans xxx

  • 22 Juni 2008 - 09:13

    Nienke:

    Hi Wim!
    Wat verschrikkelijk balen van je computer.. Al je fotos kwijt, dat is echt niet leuk. Maar als we proberen er een positieve draai aan te geven:je hebt nu een mooi excuus om nog een keer langs alle mooie plekjes te gaan voor nieuwe fotos!
    En bevalt je nieuwe werkplek een beetje? Je zit wel ongeveer bovenop Kaseem met je bureau, lekker knus! ;)
    Trouwens, mama heeft gelijk, we willen dat roze shirt zien! En als je toch bezig bent, waarom niet meteen een mooie kleurcollage van alle verschillende dagen? :)
    Liefs,
    Nienke

  • 22 Juni 2008 - 17:24

    Jeannette:

    Hoi Wim,

    Mijn laatste dag hier en 5,9 kg afgevallen goed he! Morgen heerlijk terug naar Gerard!
    Ja, roze, roze dat willen we zien!!! En niet zo half!!!
    Die directrice is wel van het lekkere communiceren als zomaar je plek even wordt veranderd, en het ziet er nog niet comfortabel uit!
    Misschien moet je de muren leuk roze verven!! Er kan niet genoeg roze zijn in je leven ha, ha, ha!

    dikke kus, Jeannette
    P.s. Ze hebben hier speciale trainingsruimten met hoge druk en zelfs hele hotelkamers, grappig he!

  • 23 Juni 2008 - 15:51

    Sylvia:

    Lieve Rozige Wim,
    Wel lachen zeg, dat het juist je lievelingskleur is!
    Vandaar dat je het vrouwelijk schoon niet meer ziet staan daar, en dat je ze achter je laat.
    En ik krijg nu pas in de gaten dat Plony je moeder zou moeten zijn en de anderen je zussen?
    En wie is je broer?
    Mail je me back, please?
    Leuk dat je er foto's van hebt gemaakt, ik wou dat ik voor je zat.
    Met liefs ...x x x
    Sylvia.

  • 23 Juni 2008 - 17:51

    Plony:

    Dit kan ik toch niet zo voorbij laten gaan zeg: ik je moeder, hahaha, mocht je willen!

  • 24 Juni 2008 - 20:08

    Ron B.:

    Dat jij nog eens een computerwinkel zou gaan runnen, dat had je ook niet gedacht.
    Alles goed, hier wel,

    gr. Ron (en Len)

  • 24 Juni 2008 - 20:59

    Nel:

    hallo wim ik was weer benieuwd hoe daar gaat met je laaste fotos bekeken bij ons gaat alles goed jammer dat van je computer en al die kleuren grappige om te lezen he dat was het weer uit hoofddorp van henk nel en arnold

  • 24 Juni 2008 - 21:24

    Dion Eckhart:

    Hoi Wim, Leuk om weer eens bij te lezen, het was er de laatste tijd even niet van gekomen. Silene houdt ons wel regelmatig op de hoogte van allerlei wetenswaardigheden.
    Jammer van je foto's zeg, maar een beter excuus om terug te gaan naar mooie plekjes is er eigenlijk niet te vinden.
    Piet heeft op 1 haar na zijn propedeuse en Thijs doet zijn best de vereiste 40 punten tijdig te behalen. Thijs heeft alle vertrouwen, dus ja, wie ben ik dan om daar aan te twijfelen? Silene gaat als een speer, heeft net een stageadres gevonden in Hillegom. Ze gaat nog lekker door om ook haar bevoegdheid voor speciaal onderwijs te halen. Leuk he? Helemaal koek en ei tussen Piet en Silene. Wist je dat Silene een kat heeft? En die heet SiPi. Lachen toch.
    Nou Wim, werk en geniet heerlijk verder daar! Wij blijven op de hoogte.

    Hartelijke groeten uit Hoofddorp van Dion

  • 26 Juni 2008 - 16:45

    Ans:

    ben blij dat ik dat de plaats van moeder aan plony heb overgegeven!!!!.
    Ans xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 193240

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 12 Augustus 2010

Mijn eerste reis

22 Februari 2011 - 30 November -0001

wepsinthailand

Landen bezocht: