tjee,.... wat vroeg deze week.... - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu tjee,.... wat vroeg deze week.... - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu

tjee,.... wat vroeg deze week....

Door: wim epskamp

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2008 | Thailand, Tak


Ja, dat klopt, want het is nog maar vrijdag. En aangezien het voor julie een heel lang wekend is, heb ik begrepen, met veel feestdagen, zullen de meesten het toch pas zondag lezen!
De reden is dat ik morgen vroeg voor een weekje naar het oosten van het land ga. Op vakantie naar Isan. En op het moment dat ik hier vertel dat ik naar Isan ga, komen de tips en adviezen vliegensvlug binnen. En dat is ook weer handig voor het uitstippelen van de reis.
En ik dacht:" dan mijn verhaltje maar een paar dagen eerder, dan wordt niemand ongerust als er zondag, maandag enz niets verschijnt".
Deze week had ik al eerder aangevraagd, en blijkt achteraf ook de laatste week van de schoolvakantie te zijn. De scholen beginnen maandag 12 mei aan hun nieuwe schooljaar. Dus ik ben weer net op tijd terug. Anders hadden ze natuurljk wel gewacht met starten!!
Op het werk vrij rustig; veel colega's voor vergaderingen naar Bangkok. En dat dan direct voor een aantal dagen.
Ik heb wat zaken af kunnen ronden, en kan met een schone lei beginnen als ik terug ben. Dan zal er ook een schema volgens de nieuwe afspraken gemaakt moeten gaan worden.Dat wacht ik rustig af.
Ik heb vaak geschreven dat het zo warm kan zijn hier. Nu afgelopen week is er veel water gevalen. En het resultaat de temperatuur een graad of 10 lager. Dat is wel aangenaam. Jammer is alleen dat er 's avonds dan weinig te beleven valt. Er is bijna geen avondmarkt, en verder is het ook heel rustig.
Woensdag was het zo erg, ik wilde gaan fietsen, maar het kwam werkelijk met bakken uit de lucht, dat ik daar maar van afgezien heb.Er is altijd wel een reden te bedenken om niet te hoeven sporten!!
Als mensen op vakantie gaan, en zij hebben een huisdier, zorgen zij er voor dat daar goed voor gezorgd wordt.
Dat heb ik ook gedaan. Ik heb wel geen huisdier, maar wel een fiets. En daar wordt in de komende week door Kaseem goed voor gezorgd. Eigenlijk komt het er op neer dat hij heeft gevraagd de fiets te mogen lenen om zo wat meer beweging te krijgen. En daar is natuurlijk
n(f)iets op tegen!

Nog veel plezier met al jullie vrije dagen....en waar het de volgende week over zal gaan......

Wim


Geen nieuwe foto's deze week!

  • 02 Mei 2008 - 14:15

    Plony:

    Hallo Wim,
    Ha, weer de eerste vandaag! Veel plezier volgende week en pas op dat je geen kou vat! (10 graden lager, brrrrrrr).
    Liefs,
    Plony

  • 02 Mei 2008 - 15:31

    Pascal:

    nou, sommige mensen moeten ook op deze dagen gewoon werken hoor! ;(
    hey, is de triathlon met dat weer geen uitdaging? Veel natter wordt je toch niet, hihi.
    Sas en ik hebben al een A2/A1 poster van Thailand op de deur hangen, kunnen we leuke plekken/activiteiten aangeven. We hebben er nu al enorm veel zin in je te bezoeken.
    Een fijne vakantie,
    Pascal

  • 10 Mei 2008 - 14:51

    Bettie:

    Hoi Wim,

    Eindelijk een reactie van mij.
    De laatste weken krijg ik steeds bericht als er een nieuw verhaal van je is.
    Vandaar dat ik het nu beter bij hou hoe het met je gaat.En ik heb nu ook vakantie van school, dus neem ik er wat meer tijd om rustig te lezen.
    Ik ben wel heel blij dat je het zo naar je zin hebt en dat je er gewend bent.Je maakt wel hele mooie dingen mee.
    En na je vakantie in Isan ga je ook weer aan de slag.Ik kan je geen tips geven waar je heen moet hoor. Dat hoor je wel van anderen.
    Een hele fijne vakantie en tot de volgende keer.
    Groetjes van Bettie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 193230

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 12 Augustus 2010

Mijn eerste reis

22 Februari 2011 - 30 November -0001

wepsinthailand

Landen bezocht: