even iets rechtzetten....... - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu even iets rechtzetten....... - Reisverslag uit Tak, Thailand van wepsinthailand - WaarBenJij.nu

even iets rechtzetten.......

Door: wim epskamp

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2008 | Thailand, Tak

Vorige week vertelde ik , dat de kinderen hun laatste schoolweek hadden gehad. Dat klopt.Ik vertelde ook, dat de leerkrachten nog 2 weken door moesten werken, en hun vakantie dus eind maart begint.Maar dat betekent echter niet, dat ik al vakantie heb. Ik ben gewoon weer op het SEC aan het werk.
En tot mijn stomme verbazing waren er de hele week ook gewoon kinderen aanwezig.
Hoe dat precies zit en wanneer zij niet meer komen is mij niet geheel duidelijk.Ik heb zelfs begrepen, dat het SEC in het geheel niet sluit.En of er voor mijn collega's een vakantie inzit.......?????? Ik heb wel recht op vakantie, en wanneer ik die opneem , weet ik nog niet.
Ik hoop dat alles over anderhalve week duideljker te krijgen, als ik een evaluatiegesprek heb, met iemand van de VSO en een aantal mensen van het SEC.
Daarbij zullen we ook vooruit gaan kijken, hoe de komende periode er uit zal gaan zien.
Wat het weer betreft,zal het de komende periode nog warmer worden.
Afgelopen week, woensdag en donderdag, de 40 graden grens bereikt. En.... er wordt nog steeds niet gesproken over een hittegolf.Of ik moet het niet knnen lezen of erstaan.
Deze week ook de ventilator gebruikt. Daar moet ik erg aan wennen. Want eigenlijk houd ik er helemaal niet van. Met deze temperaturen ontkom je er echter niet aan.
Gisteren 2 leesboekjes Thai gekocht. Want ik wil het lezen blijven oefenen, nu ik geen les meer heb. Op deze manier hoop ik mijzelf een beetje te blijven trainen.
Verder zijn er deze week weinig opzienbarende zaken gebeurd. Een heel gewone week, waar er nog wel meer van zullen volgen.
Geen goede vrijdag, geen 2e paasdag. Gewoon aan het werk!
Ik wens iedereen een gezellig paasweekend en een prettige kortere werkweek.
Is natuurljk niet voor iedereen zo. Er zijn er ook die dit weekend meoten werken!

Wim

Bij de foto's. Ik heb van deze week geen foto's. Dus en soort "(bijna) vergeten foto's", van eerdere weken.



  • 23 Maart 2008 - 10:39

    Saskia En Pascal:

    Hoi Wim,
    Eindelijk een keer als eerste met een reactie! Het is een soort wedstrijd binnen de familie Epskamp, wie zondag morgen als eerste wakker is en achter de computer zit.
    Wij zitten nu te wachten tot de croissants klaar zijn voor ons paasontbijt. Gisteren was het super leuke feest van Gerard en Jeannette, een hele gezellige avond gehad.
    Bij jou is het 40 graden en wij zitten hier in de sneeuw, wat een verschil!
    Nou Wim heb weer een goede week, met hopelijk ook snel wat vakantie.
    Liefs en een fijne paas,
    Pascal en Saskia

  • 24 Maart 2008 - 14:52

    Lia:

    Lieve Wim
    Op het feest van Gerard en Jeannette werd uitgebreid gesproken over de reis van Ton en Plony naar Thailand en hun dagen bij jou. Nu zullen Pascal en Saskia en wij met elkaar gaan afspreken, wanneer wie, gaat....hier hoor je nog van.
    Het lied dat jullie gecomponeerd hadden was een groot succes. En onze Corneille viel goed in de smaak.
    Via je andere adres, mail ik je nog wat persoonlijke zaken.
    Ik hoop dat je het vol houdt met deze hitte. Momenteel ligt hier een laagje sneeuw.

    groetjes, Lia

  • 24 Maart 2008 - 20:13

    Nel:

    hallo wim ik was weer even benieuw wat je allemaal mee maakt nou hier gaat alles goed de paasdagen zitten erbij na op morgen komen sofia en melvin weer dus is het weer oma oppasdag genieten weer ik wens je prettige vakantie groetjes van henk nel en arnold

  • 24 Maart 2008 - 21:42

    Sylvia:

    haai Wim,
    Ben net terug uit de Belgische Ardennen, van ruim een week, en het was daar onder nul, dus ruim 40 graden verschil is tussen ons verwijderd. Ongelooflijk. En het is echt waar wat de anderen hiervoor ook vertelden; het sneeuwt hier ook, net als waar ik vorige week was.
    Maar 2 jaar geleden sneeuwde het zelfs op Koninginnedag, toen ik uit België vertrok naar huis....dus, er kan nog meer vreemds gaan gebeuren.
    Is het eigenlijk allemaal alleen nog familie Epskamp van jou, die hierop reageert?
    Nou, dan zal ik zorgen dat ik straks ook tot de Epskampen behoor....haha...leuk!

    liefs...dikke sneeuwpoppen-kus...Syl.

  • 29 Maart 2008 - 14:49

    JP:

    Hey Wim!

    Hoop dat alles goed met je gaat, mooie ervaring hè!

    Geniet ervan, tot gauw maar weer!

    Jan-Piet :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 193237

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 12 Augustus 2010

Mijn eerste reis

22 Februari 2011 - 30 November -0001

wepsinthailand

Landen bezocht: